Tuesday, 20 December 2011

Rahsia Terpendam


kita semua hanya manusia biasa yg byk kelemahan...mmg selama ni sy rahsia kn perkara ni dri semua org... xsemua tau perkara ni... tp skrg perkara ni bkn rahsia lg sbb ye lah kn dh jadi satu prob... org mula cari psl dgn perkara ni so kita pn xbleh la berdiam dri... ble ada pihak yg membangkit kan perkara ni & mengaitkan dgn kesilapan kerja mmg sy marah la... okey ye sy ngaku mmg sy ada Buta Warna tp utk kaler2 yg seakan2 2 tona warna... dlm medical check up waktu mula2 keje dlm 2 thn lepas mmg kantoi dlm color blind test... tp xde la doktor ckp smpai xbleh keje lgsung.. ble ade pihak yg bangkit kan benda ni baru2 ni mmg naik hangin la sbb ubatan2 skrg ni mmg xde nk differentiate by color dh... sume ubat same, org yg xbuta warna pn xbleh nk bezakan... company ubat skrg dh byk wat ubat dlm packaging blister & mcm2 shape & sizes... dh xde nk differentiate by colors lg... kesilapan sy masa dispense cuma salah baca tulisan je bkn salah pilih kaler ubat... mmg xbleh nak terima kenyataan pihak berkenaan... hina sgt ke org yg buta warna ni... igt dunia ktorg hitam putih je ke? ... jgn la judge org membabi buta je smpai buta hati...open ur heart & mind...jgn jd katak bwh tempurung... tukar mind set kolot2 tu... bukak mata utk org2 mcm ktorg ni...

i'm strong ^_^ peace

No comments:

Post a Comment